woensdag 28 oktober 2009

Boek over Nederland klaar

secrets behind the...
By Carla Rijnders-Matti

In plaats van een boek over Nederland te kopen, heb ik de laatste maanden veel door Nederland gereisd om mooie plekjes vast te leggen. Daarnaast vond ik het ook belangrijk om typisch Nederlandse tradities in beeld te brengen. En hier is het resultaat ! Een boek waar ik trots op ben.

Je kunt een aantal pagina's bekijken via bovenstaande link 'book preview'. Hier is het boek ook te bestellen. De helft van de (zeer bescheiden) opbrengst gaat naar de Peter Donders Foundation (stichting op gebied van leprabestrijding), waar ik me sinds kort voor inzet.

Bestelling is beetje omslachtig. Klik bovenaan de pagina op 'bookstore'- 'travel'- vul in 'Holland' en dan zie je mijn boek erbij staan. Via de link die erbij staat kun je bestellen. Wil je ook op mijn boek stemmen ?!

Veel kijkplezier !

2 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's, had de beweging TON deze gebruikt dan zouden ze een hoop aanhangers krijgen... Mooie plaatjes, je vergeet soms hoe mooi NL is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes, Carla! Echt super. Ben het helemaal met Kees eens: soms vergeet je gewoon hoe mooi ons eigen kikkerlandje is...

    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen